domingo, 13 de noviembre de 2011

LA MEVA DECLARACIÓ DE PATRIMONI

Aquí us adjunto la meva declaració de patrimoni com a gest de transparència que faig a l'entrar en política i que faré quan en sorti


No crec que tingui que donar més explicacions, però com no estic
disposat a que poseu en dubte res, aquí va.

Com es pot veure, si no es va amb mala fe, la meva casa em va costar
menys de 6.000.000 milions de pts i l'he pagat amb una hipoteca de 15
anys. L'habitatge de 32 m2 el vaig heretar de la meva padrina i era el
seu patrimoni després de 80 anys de treball. I l'altre està comprat,
que no pagat, conjuntament amb la meva dona. Porto treballant des de ben
jove i des dels 21 anys amb salari exclusivament d'advocat o
professor associat.

Més de 3/4 parts dels estalvis són el 50% dels estalvis de la meva
mare que, en ser fill únic ha volgut que constin a nom dels dos. I són
els estalvis dels meus pares, després de 50 anys de treball.

Si després d'aquestes explicacions, algú insisteix en embrutar i a més
de manera anònima, allà ell o ella amb la seva consciència, si és que
la té.

Gràcies a la gent de bona fe.

Joan Coscubiela

El bloc del Coscu

Visita el meu nou bloc. https://elblocdelcoscu.cat