jueves, 28 de noviembre de 2013

REGENERACIÓ DEMOCRÁTICA I REFORMA CONSTITUCIONAL

  Dissabte passat vaig intervenir juntament amb Ramón Jáuregui al debat que, sota el nom 'Regeneració democràtica i reforma constitucional', va organitzar Esquerra Federal a L'Hospitalet.

Aquí teniu la meva intervenció:
Vull que les meves primeres paraules siguin per agrair a Federalistes d’Esquerres la invitació que m’heu fet per compartir unes reflexions sobre la necessària regeneració democràtica i el paper que hauria de jugar la reforma constitucional. Una reflexió oportuna, especialment en uns moments tan poc donats a la reflexió serena. 
Mentre celebrem aquest acte, a tota Espanya s’estan produint importants mobilitzacions contra les polítiques antisocials del govern del PP i en defensa del sistema públic de pensions. 

Per veure llegir el text complet fes clic aquí 

El bloc del Coscu

Visita el meu nou bloc. https://elblocdelcoscu.cat