jueves, 22 de diciembre de 2011

IMPACTES DE LA TAXA D' 1 € PER RECEPTA

He rebut aquest correu d'una parella de pensionistes, especialment afectats per la proposta del Govern català d'imposar un impost d'1 € per recepta, sense cap tipus de diferència per raó dels ingressos, de la condició de malalts crònics o cap altra.

Crec que la carta es comenta per si sola. Prefereixo no afegir cap comentari de la meva part. Només dir que m'he posat en contacte amb les persones que m'han remès aquest correu per demanar permís per a la seva difusió i per comprometre el meu suport i el d'ICV per evitar que aquesta mesura tiri endavant.


"Joan, avui m'he quedat astorada: 1 euro per cada medicament?
El Miquel cobra, com a malalt crònic, 491 euros.
Jo, també per malaltia de llarga durada, 589 euros.
El Miquel pren 11 medicaments diferents, pel tractament de l'epilèpsia, i altres xacres.
Jo en prenc 9, tensió alta, tiroides i ja vaig tenir un vessament cerebral.
No seria millor que ens donessin una pastilleta d'arsènic, i així encara estalviarien més?
Rosa Fontanals i Miquel Soler
Sant Sadurni d'Anoia"

El bloc del Coscu

Visita el meu nou bloc. https://elblocdelcoscu.cat